Garanciális probléma esetén kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot! A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!
További információk az aktuális jótállási - szavatossági feltételekről: ---> ÁSZF
Ha a termékhez külön jótállási jegyet kaptál, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vedd fel a kapcsolatot.
A vásárolt terméket futárral vagy postai úton is visszaküldheted az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont).
Ha a terméket futárral vagy postai úton küldted vissza és a jótállási igény nem jogos, akkor a termék visszaszállításának díja br. 1.890Ft, mely téged terhel.
A terméket személyesen is leadhatod az irodánkban, előre egyeztetett időpontban. Az irodánkban nincs lehetőségünk a termék bevizsgálására, javítására.
MIK A JÓTÁLLÁS ALÓL KIZÁRÓ OKOK?
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, fizikai, elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túlfeszültség)
A terméken törés, repedés, égés vagy egyéb fizikai sérülés látható.
Amennyiben a terméken végzett javítási - szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Természetes elhasználódás és kompatibilitási problémák.